Saçlarım..


Röfleli,kuru,cansız,zor uzayan ve bir hayli çok kırığı olan ne yapsam da bir türlü istediğim gibi olmayan saçlara sahibim.Sarı saç rengini çok beğeniyorum o yüzden de röfleden vazgeçemiyorum bunun saçımı yıpratığını da biliyorum.Evde bir kaç bakım uyguluyorum ama pek etkili olduğunu söyleyemem(mecidefendi saç bakım kürü,sarmısak yağı,susam yağı,zeytinyağı,çamterebenti,bunların dışında bir kaç saç kremi).Saçımı kestirdikten sonra 1 ay içinde bile kırıkları ve çatallamaları farkedebiliyorum.Ne yapmam gerektiğini de bilmiyorum.Sürekli kestirsem zaten saçım geç uzuyor,bakım yapıyorum fayda etmiyor.Kısa saçla yapabileceğimi bilsem kestirecem kısacık bir şekilde ama yapamam kii.Birde röfleyi yaptırdıktan 1ay sonra rengi değişmeye başlıyor solup gidiyor şuan gliss'in renk koruyucu şampuanını kullanıyorum henüz bir sonuç almadım ama saçlarımı yumuşacık yaptığını farkettim.Acaba saçlarıma röfle değilde boya yaptırsam nasıl olur? Aranızda röfleden sarı renk boyaya dönen var mı? Ve şu kırıklardan kurtulmayı başaranlarınız var mı?Ahh ahh canım saçlarım hadi ama artık düzel ve hep öyle kallll;)

0 yorum: