BOLEYN KIZI ve alışveriş..

Dün akşam canım sevgilimle birlikte sinemaya gittik. Boleyn Kızı; başrollerini Natalie Portman (Anne Boleyn), Scarlett Johansson (Mary Boleyn) ve Eric Bana (Henry Tudor) 'ın paylaştığı Phillippa Gregory kitabınından uyarlanılarak yapılmıştır.Henüz kitabını okuma fırsatını bulamadım ama film izlenmeye değerdi.Kıyafetleri ve müzikler döneme uygundu.İki kardeş arasında geçen olaylar,Anne'ın kardeşi Mary'e yaptığı ihanetler,buna rağmen ablasını yalnız bırakmayan Mary'in sabrı(ki şaşkınlıkla izledim),Krala duyulan aşk..İki kardeşi bu kadar birbirinden ayırabilirdi.Mary'ın herşeye boyun eğmesi, Anne'ın ise kurallara karşı çıkması istediği herşeye sahip olmak için yaptıkları hem kendi ölümüne hemde erkek kardeşi George Boleyn (Jim Sturgess)'in ölmesine sebep oldu..Kitabı okuyanlar için film pek tatmin edici olmadığını söylüyorlar.

Sinema çıkışı Tita'ya alışverişe geçtik.Şimdeden indirimler başlamış tüm ürünler de %30 trikolarda ise %50 indirim vardı.Bende bir triko ve çok beğenerek bir de tunik aldım:)

Henüz fotoğraflarını çekemedim.

1 yorum:

Saadet Topçu dedi ki...

:( Diğer Boleyn Kızı filmini ben hiç sevmedim , acaba bir tek ben mi beğenmedim? Bana çok vasat gelmişti, herkesin bakış açısı farklı tabi ama hikayeyi itici buldum sanırım ben belki o yüzden gıcık olmuş olabilirim:)