Kilolarım


Zayıflamam gerek!!! Her geçen gün kilom artıyor onun dışında vücudum da sarkmalar başladı, eğer önlemini almazsam gitgide daha kötü olacam yaa:(
Off off..Hem diyete hem de spora başlamam gerek.Pazartesi diyete başlıyorum (daha önce bir çok pazartesi başlayıpta devamını getiremediğim diyetlerde oldu)ama spor benim gözümü korkutuyor.Çünkü çok uzun süredir tembellik yapıyorum.10 kilo fazlam var,şu göbeğimden kurtulsam çok rahat olacam ama bütün gün hareketsiz kaldığım için çok zorlanacağım kesin.Hıı bu 10 kiloyu bir ay gibi sürede vermeyi tabi ki düşünmüyorum ama 5-6 ay içinde versem ve sonra da kilomu korursam çok memnun olacam.Valla otururken utanıyorum göbeğim kaç kat oluyo:( Söz veriyorum sana blogcum bu kez zayıflayacam her ne kadar kimse zayıflayacağıma inanmasa da sen inan olur mu?Ben kendimi diyete ve spora hazırlıyayım artık ahh ahh..

0 yorum: