Kefaret-Atonement

Uzun zamandır aklımda olan film ama bir türlü izleme fırsatını bulamamıştım sonunda izleyebildim.

Romantik-dram olan film küçücük bir yanlış anlaşılmanın nelere mal olduğunu anlatıyor ve gerçek bir aşkı.İzlenmeye değer olduğunu düşünüyorum.

1935 yazının en sıcak günleri... On üç yaşındaki Briony Tallis, ablası Cecilia ve hizmetçilerinin oğlu Robbie'nin gizli bir şekilde flörtleşmelerine tanık olur. Çocuk aklı ile gördüklerini yanlış yorumlaması üzerine yıllarca sürecek büyük bir trajedenin yaşanmasına neden olacaktır. O andan itibaren bir daha hiç düzelmeyecek kadar trajik bir şekilde kaderleri birbirlerine bağlanan bu üç insan da, hak etmedikleri bir kefaretin farklı şekillerde kurbanı olacaklardır.Dört dalda Oscar adayı olan Aşk ve Gurur'un yönetmeni Joe Wright, bir başka kitap uyarlaması olan Kefaret ile yeniden romantizmin ve dramın sınırlarında dolaşıyor. Başrolde ise yine Aşk ve Gurur'da birlikte çalıştığı güzel yıldız Keira Knightley var.

2 yorum:

Saadet Topçu dedi ki...

Kefaret filmini çok beğeniyorum ben, özellikle filmdeki konunun işleniş şekli sinema dili çok güzel. Aşk ve Gurur' u seyretmiş olanlar bu filmi de muhakkak izlemeli bence :)

LoLa dedi ki...

kefaret filminin en önemli özelliği herhalde mükemmel görselliğidir her karesi tablo gibi.ayrıca kamera hareketleri de süperdi. uzun çekimler falan vardı vardı da işte bazen de sıkıcı geldi çok akıcı değildi. müzik ,görüntüler,kurgu güzel ama yavaş işte :)
sevgiler...