Boncuk moncuk..

Eskiden uğraşır yapardım büyük bir sabırla ya kendim takardım ya da kardeşlerime hediye ederdim.Arkadaşlarıma yada tanıdıklarıma hediye edecek kadar becerikli olmadığıma inandığım için onlara etmezdim. Ama ne zaman doğumgünüm olsa ne zaman bana hediye alınmaya kalkırsa genelikle çeşit çeşit takılar hediye gelirdi, o zamanlar gümüş daha revaçtaydı bujiteri işleri bu kadar yaygın değildi.( Ayyy bir an kendimi çok yaşlı hissettim:) ) Ben çok mutlu olurdum her zaman..
Zamanla daha sade takılar takmaya başladım yeri geldi hiç takmadığım günler oldu ee haliyle benim takı yapma hevesimde kalmamıştı. Geçen pazar gideyim dedim boncukcuya basit şeyler yapayım da başlıyayım tekrar yapıp şıkır şıkır olmaya:) Aldım geldim eve ama henüz bişey yapmadım:)

1 yorum:

gül dedi ki...

böyle şeylerle ugraşman çok hoş.Keşke benimde becerim olsada bende ugraşıp yapsam,umarım geliştirirsin kolay gelsin canım:)