Siyah Süt-Elif Şafak


Almadan önce ya acaba doğum sonrası girilen depresyon hakkında yazılan kitabı okumak ne kadar anlamlı, kendimi de sıkıntıya sokar mıyım, almasam mı yoksa ?????? gibi aklımda bir sürü soru ve kuşkuyla almıştım kitabı..
Hatta tam okumaya başlarken kardeşim ya abla kadın doğum süresini ve sonrasını anlatmış sende gitmiş okumak için bu kitabı almışsın Allah için başka kitap yokmuydu demişti!! ve bende her ne kadar belli etmemeye çalışsamda gücenmiştim..
Ama okurken de okuduktan sonra da iyi ki almışım iyi ki de okuyorum dedim..
Hırs Nefs Hanım,Anaç Sütlaç Hanım, Pratik Hanım, Can Derviş Hanım, Sinik Entel Hanım,Şehvet .. Hanım(Şehvet hanımın diger adını unuttuğum için .. yazdım) bu kadar mı eğlenceli olurlar:)
Gerçekten bir çok bayanın içinde böyle iç seslerin olduğuna inanıyorum...Çok içten yazılmış bir kitap.. Yazarlık mı? Kadın olmak mı? Yoksa bir kadın yazar olarak Anne olmak mı? Hangisi zor, hangi seçim daha doğru? Bence Elif Şafak'ın okuduğum ilk kitabı olmasına rağmen hem kadın olmayı hem yazar olmayı hem de anne olmayı çok iyi bir şekilde yürüttüğünü bu kitapta anlatıyor..
Kitabın başında bütün kitaplar unutulmamak için yazılır ama bu kitap unutulmak için yazılmıştır!! dese de unutulacak gibi bir kiatp değil..
Okunmasını tavsiye ederim:)

0 yorum: