Yeni dikiş makinem ve yemek tarifi


Dün akşam sevgilime gittim, canım aşkım ne güzel yemekler yapmış(valla benden becerikli elinden her iş gelir:)) Bir de elinin ayrı bir lezzeti vardır..Elma patatesleri ve tavuğu fırında yapmış, garnitür salatasını zaten çok severim diğerine gelince adını bende bilmiyorum ama süper bir tadı vardı.


Üstelikte çok pratik hemencecik yaptı canım aşkım.. Yapılışı,
*Kaşarlar kalın dilimler halinde doğranıyor.
*Sonra yumurtaları bir kabın içinde çırpın içine çok az tuz atın.
*Galete ununu ayrı bir tabağa dökün.
*Kaşarları ilk önce yumurtaya bulayın sonra da galete ununa ve tekrar yumurtalayın.
*Tavada çok az yağ ile kızartın sonra da bir güzel afiyetle yiyin:)
Ben çok beğendim gerçekten tavsiye ederim..


Veee gecenin süprizi:) Çoooooookk mutlu oldum. Daha önce demiştim dikişe başladım diye annemle az çok yapıyorduk ama annemin makinesi bana sor gelmişti pedalın ritmini kaçırıyordum çok sertti çünkü uzun bir süre kullanılmamıştı iyi bir bakıma ihtiyacı vardı yaptırmamıştık öyle kaldı.Ama aklım hep dikişteydi çok istiyordum öğrenmeyi,benim düşünceli sevgilim dikiş makinesi almış bana:) SENİ ÇOK SEVİYORUM AŞKIM..Teşekkür ederim herşey için..

0 yorum: