***


Merhaba arkadaşlar, kusura bakmayın biraz arayı uzattım gibi 3 gündür yazmıyorum.Aslında vaktim de oluyor fakat galiba bende bahar yorgunluğu başladı.Halsizlik ve isteksizlik var üzerimde, neyse bir kaç güne düzelirim elbet:)) Bahar çok güzel bir şekilde geldi, en güzel mevsimdir.(bence) Sabahları işyerine gelirken görüyorum yürüyüş yapanları, havanın güzel olması fırsat bilenler spora başladı. Genelde kadınlar gruplar halinde yürüyorlar, nadir de olsa orta yaşlı erkeklerde yürüyüş yapıyor.Eee yaz geliyor, benimde başlamam lazım:)Nisan ayında başlarım artık..Çünkü 8 kilo fazlam :), geçen yaz spor + diyetle 4 kilo vermiştim, bıraktıktan sonra kiloları tekrar aldım fakat daha sonra 2 kilo da vermiştim. Yani bir başlasam spora fazlalıklarımdan kurtulacam..Özellikler bel-göbek kısmından!! Bu bel-göbek kısmından sorunları olup da kurtulan arkadaşlar varsa bana da bir kaç ipucu verirse çok sevinirim:))

0 yorum: