Damat Beğendi


Yemekteyiz programından sonra, tv kanalları yemekle ilgilli akla gelen her programı yapmaya başladılar. Dün akşam tesadüfen 'damat beğendi' progımına bir süre baktım.Bir süre diyorum, çünkü dayanamadım yaa. Bir kere kızların o duruma düşmüş olması bence çok küçük düşürücüydü. 3 kız katılacak 1 kaynana ve oğlu, kaynana önce kızları görüyor kendince denemek için mönü de verdiği yemekleri yaptırıyor.

Allahım valla dün ki kız iyi dayandı, vır vır durmadı kadın tam bir kaynana yani. Kendilerini beğendirmek içinde kimsenin sesi çıkmıyor.Ayy nasıl katlanılıyor anlamıyorum. Yazık valla:) Ben bile izlerken bunalıp strese girdim.Yemek hazırlama sırasında kapattım yattım.

Bakalım nasıl programlar daha çıkacak..

18 yorum:

caprice diyari dedi ki...

ay boyle birsey de mi cikmis? Ben hic duymamistim bugune kadar yazik valla aciyorum boyle programlara katilanlara.Isleri mi yok bu insanlarin anlamiyorum.

Yelda dedi ki...

valla izlemeyeceksin strese girmeyeceksin, şahsen izlemiyorum ya kitap okuyorum ya elişi yapıyorum kafam dağılıyor

Dediğin gibi daha neler çıkacak
Sevgiler canım

gül dedi ki...

evet haklısın böyle programlara dayanılmıyor gerçekten sevyesi düşük bunların

Adsız dedi ki...

VALLA ALLAH KIZLARA SABIR VERSIN HELE BUGUNKI KIZA ACIDIM
KAYNANA DURMADAN VIR VIRRRRRRRR

engindeniz dedi ki...

Caprice diyarı; maalesef ki çıkmış.Bence işleri de güçleri de yok bunların:)

Yelda; aynen dediğin gibi izlemiyorum artık ne de strese girmiyorum.En iyisi senin yaptığın canım, hem geliştirici hem de güzel aktiviteler.Sevgiler:)

Gül;bir daha denk gelip bakarmıyım:)Düştükçe düşüyor seviyeler.

Adsız; daha sonra izlemedim çünkü çekilir gibi değil:)

Adsız dedi ki...

HEPİNİZE HAK VERİYORUM HEPSİNİ SEVİYESİ DÜŞÜK İNSANLAR PARA İŞTE İNSANA HERŞEY YAPTIRIYOR

ayfer dedi ki...

arkadaşlar bu tv yöneticileri bizi aptal yerine koymaya bayılıyo inanmayın böyle programlara.damat beğendi deki kızların biri dizilerde figuran biri öteki yarışmalra girmiş kendini muhassebesi die tanıtan bütün aşk yarışmalarına girmiş biri yaaaaa iannmayın ssakınnn atv bunu hep yapıyo

engindeniz dedi ki...

Adsız; evet maalesef ki öyle..

Ayfer;inanmıyorum ya reting uğruna neler yapılıyor desenize.Bilgilendirdiğin için sağol..

Adsız dedi ki...

Ya bence senaryo hepsi. Nasıl yemekteyiz ve türevi programlar senaryo ise bu da öyle...

Adsız dedi ki...

kaynana ogluna gelin degil kole arıyor galiba boyle olursa oglana yazık evde kalacak

seda dedi ki...

cok sacma bir program hiçsevmedim ama cok ta güldüm cünkü cok cocukca hareketler varrdı bide bu kriz de 41 altın hrelde fazlamı gelmiş onlara ne boş şeyler için harcanıyo

güneş* dedi ki...

evet bene size katılıyorum.Kadın sığınma evlerinin dolup taştığı namus cinayetlerinin işlendiği bir ülke olarak kadına saygı duyulması yerine manavdan sebze seçer gibi kayınvalde ve erkeklerin kız yada gelin seçmesi çok ayıp programı kınıyorum

Adsız dedi ki...

yazıklar olsun böyle programı yapanlara bugün zaplarken denk geldim ve hiç huyum olmamasına rağmen ilk defa yorum yapıp yayıncılara içimi dökmek istedim biz kadınlar bu kadar mı aciz duruyoruz size göre evliliğin yolu kaynanadan mı geçiyor figuransa da yazıklar olsun normalse de bu kaynana tiplerine bu yarışmaya göre biz kadınlar kaynanayla evlenmeliyiz ki mutlu olalım adını KAYNANA BEĞENDİ yapalım konuşmaktan aciz kılıbık damat adaylarıyla kişiliksiz gelin adaylarını da alkışlayalım

Adsız dedi ki...

Bu progların aslında yayından kaldırılması gerekiyor.bu programların yerine kadınlara yapılan bu davranışların nasıl ıslah edileceğini işleyen programlar yapılsa çok daha güzel olur.Sanırım kadınların en büyük düşmanı yine kadınlar arkadaşlar sonuçta kadınları mal yerine koyanlarda erkek çocukları olan anneler.Bir anne erkek çocuğuna ne verirse eşinede o çocuk aynı şekilde davranır.Yanılıyor muyum?Kadınları elinin kiri gibi gören erkeklerde bu programlarla iyice kendilerinden emin oluyorlar.Bu programları yapanlara kaldırılması için kim şikayette bulundu.kimse.Suçu önce kendimizde aramalıyız diye düşünüyorum.

Adsız dedi ki...

ya bu yarışma diil ztn direk senaryo dikkat edin sonunda kurgu yönetmeni fln yazıo almışlar amatör oyuncuları bize yutturacaklar! oynayanlarda repliklere uymaya çalışıolar ama yazık rezil oluyolar :)))

Nimet olanı ben görmüştüm bi yerde ama nerde...

Adsız dedi ki...

tamamen senaryo olduğu o kadar belliki..tamamen rezalet millete yutturacaklarını zannediyorlar şaşkınlar

Adsız dedi ki...

nimet bir oyuncu.. http://cagdascasting.com/bayanlar.php 8. sıranın 2. resmine bakın... cast ajanstan alınmış bi oyuncu

Adsız dedi ki...

bu programı yapanlara yazıklar olsun. izlemek için 5 dk dayanabildim.saçmasapan bir program. bu formatı bulmak için çok fazla zeka sarfedilmişmi merak ettim. kızlar ayağa düşmüş. erkekler kılıbık, kaynanalar cadı. para için neler yapılıyor.kadınlara hakaret eden bu program inşallah yakında sona erer.