Kısa kısa..

(Sevimli kedicikler benim olsunlar yaa)

Merhaba arkadaşlar;

*Daha önce ki postumda gözlerimde oluşan problemden bahsetmiştim ve çok şükür ki düzeldiler:) Az da olsa ağrılarım devam ediyor ama ben kırmızı gözlere veda etmekten o kadar çok mutlu oldum ki, ağrıları hissetmiyorum bile.

*Dün birçok kişi gibi ben de oy kullandım, her ne kadar sırada çekilen eziyetlere katlanmış olsam da sonuç olarak memnunum. Antalya, Alanya adına.. Memleketim Antakya için aynı şeyi düşünemiyorum, maalesef! Yine de herşeyin hayırlısı diyelim.


*Ankara ve İstanbul seçim sonuçlarına hala inanamıyorum :s

*Seçim dolayısıyla birbirine girenleri, kavga edenleri, hatta daha da abartanları anlamıyorum!!!

*3 gündür havalar çok güzel, güneşi görmek bile insanı mutlu edebiliyor.Her ne kadar yağmuru sevsem de güneşin sıcağın yeri bambaşka:)

*Bu arada acilen spora başlamam lazım, zayıflamam şart ne de olsa yaz geliyor.Umutluyum kendimden vereceğim fazlalıklarımı:)Dün bir yere yetişmek için 15 dk hızlı yürüdüm diye şuan da bacaklarım ağrıyor..


*Helikopter kazasında yerinin 47 saat sonra bulunmasını anlayamadım, ölenler için üzgünüm ama en çok muhabir ve pilot için Allah rahmet eğlesin.Ailelerine sabır versin.

*Menekşem çiçeklerini vermeye devam ediyor, lalemin ömrü kısa sürdü soğanını seneye ekmek için kaldıracam inşallah beceririm,kaktüslerde henüz bir gelişme yok gerci bir kaç kaktüs alıp yanlarına ekmem gerek, orkide çiçeğim 3 çiçek açtı ve durdu.

*Yemek yapmayı sevmeye başladım, yakında sürekli yemek,tatlı, pasta yazılarıyla karşılaşırsanız şaşırmayın.:)

*Farkettiniz mi bu sene çok hızlı geçiyor, baksanıza mart ayı bitti nisan ayı geldi.

*Bana mı öyle geliyor yoksa bu aralar hem doğum hem de ölüm olayları artıyor mu?

3 yorum:

Fashion Garden dedi ki...

so cute :)
alice
xoxo
www.thefashiongarden.blogspot.com

Aslı ERATAÇ dedi ki...

Cok gecmis olsun..hayirdir?

engindeniz dedi ki...

Fahion Garden, thanks:)

Aslı ERATAÇ; çok teşekkür ederim. Gözlerim iltihaplanmıştı 1 hafta kıpkırmızı gözlerle gezmiştim:)Şimdi çok çok iyiyim hiç sorun yok.:)