GüLe GüLe Sana 2008

2008 yılı beni pek sevmedi, sevindirmedi..Çok zor günler geçirdim tabii arada soluk almama izin verdi..

Zaten ilk günden belliydi beni sevmediği, bana hüzün getireceği bütün gün ağlatmıştı beni..

Ya ben çok şey istedim ona ağır geldi hiç birini vermedi yada vermek istemedi..

Bir çok hata yaptım, asla yapmam,demem dediğim şeyleri yaptım söyledim!!..

Sevdiklerimi kırdım istemeden de olsa..Gönüllerini aldım tabi ama onlar unutsa da ben unutmadım..

Çok kırıldım,hırpalandım,yıprandım sonra unuttum bana yapılan kötülükleri affettim, bir tek kendimi affedemiyorum!!!

Yaşadığım kötü olayları unutmak istedim izin vermedi..

Yapacağım dediğim halde, yapmam gerekenleri bildiğim halde yapmadım, yapamadım..

Düşündüm fazlasıyla, takıldım olaylara, yaralarımın kabuk bağlamasına izin vermedim hep tekrar tekrar kanattım onları..

İstediklerim olmadı yada ben ümidimi kaybettim de istemekten vazgeçtim..

Kendimi tanıyamadım, tanımlayamadım, anlatamadım, BEN olamadım!!..

Rüzgarı bekledim hep, beni savurması için itiraz da etmedim, rüzgardan habersiz hep kızdım içten içe kendime..

Hayal kurmamı engelledi, neredeyse düşünmemi bile engelliyordu!!

Yine de kızmıyorum sana 2008 güle güle git, affettim seni inan ki fakat kendimi affeder miyim affedebilir miyim bilemiyorum,UMUYORUM yapabilirim..

Hoşçakal 2008.....

Sana da hoşgeldin 2009, sakın ola ki eski yıla benzeme sev beni bende seni seveyim..Her zaman ki gibi çok isteğim var senden fakat tek dileğim tüm dileklerimin gerçekleşmesi..

HERKESE MUTLU YILLAR.. SAĞLIKLA, HUZURLA,MUTLULUKLA,BARIŞLA,SEVGİYLE,BAŞARIYLA,BOL KAZANÇLA..HERŞEY GÖNLÜNÜZCE OLSUN.. TÜM DİLEKLERİNİZ GERÇEKLEŞSİN..NİCE SENELERE...

8 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

gule gule 2008, merhaba 2009, gelirken mutuluk, saglik ve huzur da getir beraberinde :)) Yeni yilin kutlu olsun sevgili Engindeniz :))

engindeniz dedi ki...

MoonSun; senin de yeni yılın kutlu olsun başta sağlık,huzur,mutluluk,başarı,keyif getirsin ve tüm dileklerin kabul olsun..Sevgilerle:)

ufuk dedi ki...

Yeni gün yeni umut, yeniyıl sonsuz umut...umutların tükenmemesi dilegiyle mutlu yıllar

gül dedi ki...

yeni yılın kutlu ve mutlu olsun hayat hep gülsün sana canım benim.

HamaratDiva dedi ki...

inşallah herkes için çok güzel bir yıl olur 2009. yeni yılın kutlu olsun...

engindeniz dedi ki...

Ufuk; çok teşekkür ederim inşallah hepimiz için çok güzel bir yıl olur.Sevgiler..

Gül; sana da canım ya yıllar her zaman güldürsün bizleri inşallah:)

Hanimish;inşallah öyle olur ve tüm dünya güzel bir sene geçirir.Sizinde yeni yılınız kutlu olsun.Sevgilerle:)

Moonish (moonsun) dedi ki...

EnginDenis, seni cok merak ettim.. Iyi misin, keyfin yerinde mi ???

engindeniz dedi ki...

MoounSun, teşekkür ederim beni düşündüğün için iyiyim hatta sabah yorumunu gördükten sonra çok daha iyi oldum:)) hem şaşırdım hem de çok mutlu ettin beni sağol:)farkına varmadan arayı uzatmışım yazılarımı daha sık güncelleyecem:)kucak dolusu sevgilerle..:)