Issız Adam..

Neredeyse Türkiye'nin bir çok yerinde gösterime girmiş ve unutulmak üzere iken Alanya sinemalarına gelebilmişti sonunda!! Büyük bir hevesle haftasonu gidebildim filme, sinema tıklım tıklım en geç saatteki seansa yer bulabildim onun dışında boş yer yok bütün seanslar doluydu.Herkeste bir merak tabi ki..

O kadar övülmüş, yazılmış, çizilmiş bir film büyük beğeniler var bende ise büyük bir hayalkırıklığı:) Romantik/dram diye belirtiliyor filmin türünde ama izlediğim film ne romantiklik ne de dram içeriyor.Hele ki birinci bölüm tamamen duygusuzca. Film araya girince acaba çıksam mı böyle devam edecek mi ki diye düşündüm sonradan vazgeçtim.İkinci bölüm başladı neyse film ilgimi çekiyor yavaş yavaş tam güzel gidiyor derken tekrar bir kopukluk oluyor son sahne olayı kurtarıyor gibi.
Belki fazla eleştirdim yada ben çok şey bekliyordum o yüzden film beni sarmadı bilmiyorum fakat ben Babam ve oğlum filminde ki gibi duygusal bekliyordum.Bence fazla abartılmış. Tabi ki güzel sahneleri vardı mesela son sahne en güzeliydi gözlerim doldu özellikle itiraf kısmında ve tam dönüp gidecekken tekrar gelir birden sarılmaları.. Müziklere lafım yok gerçekten muhteşemdiler.

0 yorum: