Vay balık vayy!!!


Yeni bir seneye giriyoruz ya ,astroloji falları yine her yerde bu sene bizleri neler bekliyor.. Lisedeyken çok fazla ilgilenirdim astroloji ile zamanla hiç ilgilenmemeye başladım.


Bu günlerde bakıyorum burç yorumlarına nelerle karşılaşacakmışım 2009 da diye..


Balık burcuyum ve yükselenim akrep ama ikisi içinde pek iyi şeyler yok.


Hele ki balık burcu için hep dikkatli olacakmışım, etrafımda bana zarar vermek isteyenler olabilirmiş, kimseden borç almamam ve borç vermemem gerekiyormuş, Ağustos ayında bir düzelme olabilirmiş ama kısa süreli Ekim ayında rahatlayacakmışım.Yalnız dikkat yani 10.ay neredeyse sene bitecek!!! Zaten her sene balık burçları için aynı şeyler yazılıyor..Hiç yüzümüz gülmeyecek hııı??? Astrolojile ilgilenen biri varsa lütfen cevaplasın..


Neyse ki sevgilim kova burcu 2009 da en şanslı burçmuş belki biraz bana da yansır:))

0 yorum: