??


Ne zamandır pek halim yok sürekli üşüyordum zaten en sonun da cumartesi sabahı fenalaştım ağrılara dayanamayınca hastaneye gittim sevgiliyle.. Muayene olduktan sonra tahlilleri yaptırmaya geçtik.Damarı zor buldular iğneyi batırıyorlar kan yok biraz daha devam ederseniz bayılacam dedim:)Hemen şekerli su içirdiler, tansiyonum düşmüş ardından tekrar denediler ama bu seferde dirsek kısmının önünde ki yerden (adı neyse artık) değilde elde bulmaya çalıştılar aynı şey orda da oldu sonra tekrar yukarı kısımda denediler bu sefer alabildiler kanı 10 dk geçti tekrar almaya geldiler onun içinde ayrı bir uğraş:))


Ben böbreklerimde sorun var diye düşünüyordum çünkü bayağı bir ağrım vardı, çok şükür böbreklerimde hiç bir sorun yokmuş..

Kanımda mikrop çıktı, ıssız adama mı özendim nee?:)

Bakteriler,mantarlar,mikroplar her bişey varmış vücudum da..

4 kutu ilaç verdi doktor,sürekli sıcak tutmam gerekiyormuş bel kısmımı ve ayaklarımı, bol bol su içmem gerekiyormuş mikropların vücudumdan daha çabuk atılması için bir süre yağlı ve tatlı şeyler yememem gerekliymiş..


2 gün dinlendim ilaçları da aldım, şimdi hastaneye gittiğim günden çok daha iyiyim.İşe gelebildim bugün..


Yalnız, hiç bir sağlık güvencemin olmaması da ne zormuş o kadar uğraş ve masraf herkesin ödediği fiyatının 2 katını veriyorum yaa.. off off..

3 yorum:

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Çok geçmiş olsun! İyi olmana sevindim. Bu arada İstanbul'da lapa lapa kar yağıyor şu anda:) Sevgiler...

HamaratDiva dedi ki...

çok çokkk geçmiş olsun, tez zamanda iyileşirsin inşallah

engindeniz dedi ki...

Kirpikteki Gözyaşı;Teşekkür ederim keşke bende izleyebilseydim o kar manzarasını:)Sevgiler..

Hanimish; İyi dileklerin için çok teşekkür ederim:) Sevgiler..