Hoşgeldin Aralık(Kış)


Bembeyaz oldu ortalık
Kışın da başka tadı var
Hava bir parça karanlık
Her yanda buz tutmuş sular

Gel biz de şöyle kocaman
Bir kardan adam yapalım
Eğer düşmekten korkmazsan
Buzun üstünde kayalım
VASFİ MAHİR KOCATÜRK


Ben tam anlamıyla kışı yaşayamadım çok az kar gördüm.Sadece çocukluğum da bir defaya mahsus kardan adam yaptığımı hatırlıyorum.Aslında kışı, yağmuru, karı,güneşi de seviyorum ama genelde üşüdüğüm için sıcak daha cazip geliyor bana.. Kışı tam anlamıyla yaşayanlar ve sevenleriniz varsa benim yerimde kardan adam yapınız, lütfen:)

2 yorum:

Yelda dedi ki...

İnsan Antalyada yaşayınca doğru kışı doya doya yaşamak imkamsız ama dağlardaki kar manzaralarını seyretmek ayrı güzel ablam antalyada yaşadığı için biliyorum
istanbula ilk kar düştü haberi aldığınız zaman bilin ki sizin adınıza bir kardam adam yapılacak
Sevgiler

engindeniz dedi ki...

Haklısın aynen öyle oluyor Yelda.. İnan ki çok mutlu oldum yorumunu okuduğumda çok teşekkür ederim.Sevgiler..