Her yerde KAR var burada GÜNEŞ

Bir çok bloga bakıyorum her yerde kar var muhteşem manzaralar sergileniyor.. Burada ise güneş var ama sanmayın ki hava sıcak ben üşüyorum hemde fazlasıyla.
Kar*ı seviyorum, yağmuru da seviyorum fakat güneşi ve sıcağı daha çok seviyorum galiba.. Hep tezatlıklar var:)) Bu da bir türlü ısınamadığımdan kaynaklanıyor.
Annemin anlattığına göre çocukluğum da soğuktan kabarır, kızarırmış ve kaşınırmış vücudum şimdi de fazla duramam soğukta bir süre sonra kızarmalar ve kaşınmalarım başlar..Soğuk bir yerde yaşasaydım nasıl dayanırdım bilemiyorum:))
Acaba ben de güneşli Aralık ayının sonu manzaralarının fotoğraflarını çekip sergilesem mi?? Yoksa nispet yapar gibi oluyor, emin olun kar manzaralarını tercih ederim..

Not: Yelda hanım İstanbul'a ilk kar yağdı benim adıma da bir kardan adam yaptınız mı?:)

0 yorum: