Ve eve dönüş..

-İyice dinlendim kendime geldim bu tatil bana yaradı.

-Aslında eve döndükten sonra 1 hafta daha iznim vardı Alanya'yı tekrar gezip anlatmak vardı aklımda ama Ramazan olunca evden çıkmak gelmedi içimden.

-Türkiye ayrı bir cennet ama bizler hiç kıymetini bilmiyoruz gittiğim bir çok yerde gördüm kimse önem vermiyor.Tarihi yermiş onlara ne ki?! Sürekli bir kirlilik ve bakımsızlık vardı.Keşke daha çok özen gösterirse.Hem her tarihi yerde giriş ücreti alınıyor neden o paralarla bakım yapılmıyor ki? Nereye gidiyorsa o paralar?Doğal halini korumak için mi yoksa bakım uygulamıyorlar? İyi de doğal halinden bin beter şekle çevrilmiş her taraf!! Tatil boyunca aklımda oldu bu sorular ama yanıtını asla alamayacağımı biliyorum.

-Yerlilerden çok yabancı turistler var her yerde ve her zaman da onlara ayrı bir hürmet ayrıcalıklar var.

-Anladım ki gerçekten insan gezmek isteyince öyle yüklü miktarda paraya gerek yok, her yerde her keseye uygun fiyatlar mutlaka bulunuyor.

1 yorum:

gül dedi ki...

Evet çok haklısın malesef tarihimizi korumayı pek bilmiyoruz millet olarak bunada çok üzülüyorum:(