Adrasan(Musa dağı)-Çavuşköy


Adrasan koyu, Musa dağı eteklerinde sahile girme imkanını veriyor. Kumluca'ya bağlı bir belde. Sessiz sakin bir ortamı var.Yolda denize doğru giderken yukarıda ki pansiyonu görüp beğendiğim için fotoğraflarını çektim.Galiba sadece bayanlar bulunuyordu sonra hep birden el sallamaya başladılar tabi bizde karşılığını verdik:)


Denizi oldukça sığ ,etrafınızda küçük balıklar dolaşıyor ama Çıralı da ki gibi ısırmıyorlar.İlk girdiğimizde hiç dalgası yoktu ama akşam üzeri rüzgarla beraber hafif dalgalanmaya başladı.Sahil iri kumlardan oluşuyor, denizin içide öyle.

Balık avlama turları oldukça meşhurmuş ve kocaman kocaman balıkları avlıyabiliyormuşsunuz.



Ayrıca dalış turları da oluyormuş.Biz çok kısa kaldığımız için hiç birine katılmadık. Sevgilim deniz gözlüğü ile biraz ileriye gidip incelemeye başlayınca denizatı görmüş tabi ben göremedim ama denizyıldızı gördüm:)



Yemeklerine gelince pide yemiştik ama hiç beğenmedik.Hem yemek fiyatları oldukça pahalıydı.


Bu da Adrasan'la ilgili son poz.
Adrasan kendine hayran bırakacak bir koy ve havası oldukça serin.Yeni yeni yapılanmaya başlamış olduğu halde doğal görünümü de bozmamaya gözen gösteriliyor.

2 yorum:

gül dedi ki...

senin adına çok sevindim güzel sakin bir tatil geçirmişsin ama ayrıca kıskandım bende istiyorum yaaaaa:))

engindeniz dedi ki...

gül,Canım benim yaa:)inşallah seninde buraları gezip görme fırsatının olur..