,,,

Dün çok fena hastaydım, patrondan da izin alınca bütün günümü yatakta geçirdim.Fena halde midemi üşütmüşüm.Allahtan ablam evdeydi ve daha kötü olmadan ufak bir serum bağladı, düzeldim..Şimdi çok daha iyiyim ve işe gelebildim.. AmAn dikkat diyorum sizlerde üşütmeyin benim gibi.Havalar bir sıcak bir soğuk olunca ne kadar dikkat etsem de olmuyor.

Bugün daha önce beraber çalıştığımız bir abla geldi, kendisini geçen Nisan ayında işten çıkarmıştı
bizim patronlar.( Yani anlayacağınız bir senedir sallantı içinde çalışıyorum ve bugünler de yine devam mı yoksa bitsin mi diye karar veremiyorlar.) İşte o ablanın eşini de işden çıkarmışlar, kriz yok deseler de var işte bir çok yer de görüyoruz, duyuyoruz.Neyse Allah hepimiz için hakkımız da hayırlısını versin..

Bir de bugün kızkardeşim Cemre'nin doğumgünü; iyi ki doğdun canım, nice mutlu yıllara:)

3 yorum:

gül dedi ki...

canım ya çk geçmişler olsun,dikkat et kendine havalar kötü.kardeşine sevgilerimi ilet iyki dogmuş......

LoLa dedi ki...

cnm geçmiş olsun demek sende hastasın benim gibi benimkide üşütmekten oldu :( havalar çok soğuk üşütmek çok kolay kendine iyi bak :(

engindeniz dedi ki...

Gül; Saol canım akşama iletirim.Bu arada sende dikkat et havalar kötü bu aralar.

Lola; Çok saol cnm.Sende kendine çok iyi bak.