Haftasonumdan biraz biraz..

Cumartesi günü iş yeri çok sakindi, ofiste bir tek ben vardım akşama kadar boş boş bekledim resmen..Akşamı ablamla alışverişe çıkalım dedik, ayy nasıl bir kalabalık var öyle.Biraz kendime biraz da sevgilime hediye alırım diye bakındım ama yook birşey beğenemedim.Gerçi bir mont beğenmiştim sevgilim için ama bayağı pahalıydı almadım..

Pazar günü ise kuaföre gittim.Neredeyse 4 senedir röfle yaptırıyorum saçlarıma dipleri uzadığı için gideyim dedim..Kuaförüm; bu sefer oryelle boyalım saçını röfle yapmayalım dedi bende kabul dedim.Saçlarımı başladı boyamaya tabi hafif hafif yanmalarda hissediyorum ben yine röfle olacak diye temiz saçla gitmiştim ondan kaynaklanıyor dedi.Allahım bir süre sonra dayanamayacak dereceye geldim nasıl bir acıdır bu yaaa..Sonra yıkandın saçlarım, kurulandı renk resmen civciv sarısı bu ne yaa dedim tabi sinirden de gülmeye başladım üstler başka altlar başka kuaförde beğenmedi düzeltelim hemen dedi.Tekrar bir boyama işlemi yaptı bu sefer ağlayacak hale geldim beklerken küllendirecekmiş ki o çiğ renginden kurtulsun diye saçlarım.10 dk kadar bekletti boyayı sonra masajla felan devam edildi işleme ama ben kendimi sıkmaktan acıya dayanayım diye kasılmaktan bayılmak üzereyim sesim sedam çıkmıyor.. Kuruttuktan sonra da bu seferde grili beyazlı bir sarı olmasın mı?Allahım bu kadar acı bunun için mi kafamın derisi yandı ya niye böyle oldu demeye başladım.Bir kaç yıkamadan sonra rengi iyice oturacakmış, umarımm öyle olur!!Ciddi ciddi kafamın derisi yer yer yanmış, kaşınma olmadı ve saçlarda kopma olmadı hiç..Uzun saçlarımı da omuz hizasından biraz daha uzun yere kadar da kısalttırdım, gerçi o sıra da saçının hepsini kazıyalım dese bana vızz gelecek kazı diyeceğim ki uzun saç hastasıyım.. Benim anlayamadığım cildim mi bu kadar hassas yoksa temiz saç üzerine boya yapıldığı için mi bu kadar hasar gördüm. Bu işlem 1-1,5 ayda bir tekrarlanması gerekecek ve ben buna dayanacağımı sanmıyorum.Kuaför bir daha ki sefere bu kadar uzun olmaz ve kirli saça yaparız tahriş olmaz derin dedi yine de bilemiyorum.Bu arada 2 saatlik işlem tam 5 saat sonunda bitti.Offf offf..

6 yorum:

gül dedi ki...

ben sana bugun gitme demiştim ama dinlemedin bak neler gelmiş başına tühh ya üzüldüm nasıl oldu peki saçın şimdi?

engindeniz dedi ki...

Canım ya 4 senedir bişey olmadı nereden bileyim böyle olacağını üstler bayağı bir beyaz oldu altların rengi iyi..

ÖzLeM dedi ki...

Canımm arkadaşımm kıyamam ben sana :( NErden bilcen ki böle olcagını bilsen gitmezdin tabi ... tatlım yaa o güzelim saçlarını boyatma artık bir süre saçlarından olacan sonunda :( Dikkat et güzelim sevgiler...

engindeniz dedi ki...

Özlem,bilsem hiç gidermiydimmm... bu gidişle öyle olacak:) biliyorsun kendi saç rengimde güzel ama sarı rengi sevdiğimden olsa gerek vazgeçemiyorum:(Saol canım sevgiler..

masaltadinda dedi ki...

geçmiş olsunn ama saçın kirlide olsa bu yanacak emin ol kuaforlere ıananmamak lazım her konuda yılalrdır sarıdan vazgeçememiş tecrube sahıbı bırı olarak konusuyorumm hep yanar :) ve bir gun benım gıbı sacın yanar aman dıkkat et :(

engindeniz dedi ki...

charming; bence de öyle olacak umarım tamamen yanıp kopmazlar:) Ama gelde vazgeç sarı renkten olmuyor ya:)