Benjamin Button'ın Tuaf Hikayesi



Film, seksenli yaşlarında doğup, geriye doğru yaşlanan bir adamın hayatını konu alıyor. Benjamin Button hepimiz gibi zamanı durduramayan bir adamdır. Birinci Dünya Savaşı’nın sonunda, 1918’de, New Orleans’tan başlayıp 21. yüzyıla uzanan serüveniyle, onun hikayesi herhangi birininkinden daha sıradışı bir hayatı içerir.


Tek kelimeyle muhteşemdi, izlediğim en iyi filmlerden bir tanesi.Duygusal, sevgi dolu bir filmdi.Baştan sona ilgiyle izledim, hiç sıkılmadan.Makyajları, oyunculukları herşeyiyle süperdi.Kesinlikle izlemenizi tavsiye ederim..

3 yorum:

Moonish (moonsun) dedi ki...

Ben cok uzak kaldim bu ara sinemadan :)) Bu da merak ettigim filmlerden biri benim :) Kocaman sevgiler sana EnginDenizcim :)

engindeniz dedi ki...

MoonSun; Ben çok beğendim, gerçekten merak edilecek bir film:)Benden de sana kocaman sevgiler ve öpücükler:)

ÖzLeM dedi ki...

CANım bnde merak ediyorum en kısa zamanda izlicem ...öpücük öpücükk :))