Kriz bitsin artık!!!!


Canım çok sıkkın arkadaşlar; krizden etkilenmeyen var mı bilmiyorum. Çevremde gördüğüm ve duyduğum kadarıyla hemen hemen herkes etkilenmiş. Bizim işyeride 1 sene önce başlamıştı işten çıkarmaları, maaşlı çalışan olarak ben hariç herkes çıkarılmıştı.Dün de sıra bana geldi.İşten çıkarılmadım ama maaşım yarıya indirildi, bir süre böyle olması gerektiği söylendi.Kabul edip etmeyeceğim soruldu.Nedenini hala bilmiyorum, kabul ettim.Fakat içim huzursuz, hala kararsızım ne yapacağım konusunda..
Doğru mu yaptım yoksa yanlış mı?
5senelik çalışma sonrası çıkarsam ne yaparım?
Sınavlara çalışıp benim için en doğru kararı mı vermelim?
Bilmiyorum yaa..
Ne yapmam gerekiyor?
Sorduğum kişilerin neredeseyse hepsi, ayrıl işyerinden ne zamana kadar böyle olacak belli değil ki?, ne kadar doğru ki söylenenler? ...vs. diye beni uyarıyorlar..
BİLMİYORUM VE ÇOK KARARSIZIM:(((

9 yorum:

GeCe dedi ki...

bana göre hemen çıkma ama başka alternatifler ara bir yandan da diğer planlarını sınav vs neyse hayata geçirmeye çalış çıktın mı yeniden bir iş bulmak zor olabilir tabi alanınla da alakalı

Unknown dedi ki...

Valla işsiz sayısı giderek artıyor ve bu durumda da iş bulmak çok zor gibi. Dilerim heryeş gönlünce olur.Sevgiler.

engindeniz dedi ki...

GeCe; fikir verdiğin için teşekkür ederim, galiba en iyisi çıkma konusunda acele etmemem gerek.Biraz zamana bırakacağım.

Gülhan; haklısın aslında biraz da işverenlere de hak vermek gerekiyor çok iyi işler yapılırken birden işlerin tepetaklak olması onları da etkiliyor.Herkes için herşeyin hayırlısı olur inşallah.Sevgiler..

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Yeni yorum yazabiliyorum kusura bakma canım. Çok can sıkıcı biliyorum ama bence yeni bir iş bulana kadar işten çıkma sakın! İşsizleri görüyorsun, her gün artıyor. Bu ortamda yeni bir iş bulmak herzamankinden çok daha zor. Canını sıkmamaya çalış! Hakkımızda hayırlısı olur inşallah! Elbet geçecek bu günler!...

engindeniz dedi ki...

Kirpikteki gözyaşı, canım ne kusuru ya..Haklısın aslında dediğin gibi yapmaya çalışacam hiç olmaz 2*3 ay kadar sabretmem görmem gerek.Hepimizin hakkında hayırlısı olsun.Teşekkür ederim ilgin için:)İnşallah en kısa zamanda geçer..

Neşeli Sesler dedi ki...

Gerçekten çok zor bir durum ama bu durumda başka iş bulmak da çok zor arkadaşım. Biraz idare et bence

engindeniz dedi ki...

Neşeli Sesler, teşekkür ederim arkadaşım fikrini paylaştığın benimde yapabileceğim şu durumda en iyisi idare etmem.İnşallah bir daha böyle bir durumla karşılaşmam ve kimse karşılaşmasın..Sevgiler..

Sezsel by Sezgi dedi ki...

:(
bende yerime kadrolu biri atanıca işten ayrıldım ve kpss ye çalışmaya karar verdim...
bence sende kendini sağlama almaya bak ve hangi sınava gireceksen ona hazırlan demek geldi içimden ...

engindeniz dedi ki...

Sezgi,teşekkür ederim gerçekten burada ki yorumlar çok önemli benim için,yavas yavas başladım sınav için hazırlanmaya.İnşallah sende kpss de başarılı olur ve kadrolu olarak yerleşirsin.