Güzel bir gün:)


Pazar günü (anca yazmaya vakit bulabildim) uzun zamandır görüşmediğim bir arkadaşım geldi annesiyle çok güzel vakit geçirdik.O kadar zaman geçmesine rağmen sanki bir önceki gün görüşmüş gibi hoş sohbetler ettik. Zaten öyle samimi olmasaydı ben kasılır hiç bir şey konuşamazdım, öyle bir huyumda var yani:)
Annemle hazırladıklarımız çok beğenildi ve gerçekten de tatları çok güzel olmuştu.Gerçi kömbe (Hatay'a özgü kurabiye türü) ve nar ekşili kısırın (Hatay da sarma içi de deniliyor) fotoğrafını çekmeyi unutmuşum:)Canım arkadaşım gerçekten çok mutlu etti beni teşekkür ederim..
Ve en güzel haber bunlara rağmen ben 2 kilo vermişim:)) Çünkü daha fazla hareket etmeye başladım..

3 yorum:

Kirpikteki Gözyaşı dedi ki...

Mamalar çok güzelmiş:) Elinize sağlık! Özellikle kömbeyi çok merak ediyorum. Tarif yok mu:)))

ÖzLeM dedi ki...

hımmm Çok güzel görünüyorlar bende gelsem mi acaba :) ellerinize sağlıkk canım....

engindeniz dedi ki...

Kirpikteki Gözyaşı, teşekkür ederim akşama annemden tarifi alır yarın yayınlarım kömbeyi:)

Özlem, tabi canım her zaman gel buyur:) sağol..